می تواند سلول های درمان درمان FSGS ساقه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان FSGSFSGS است کوتاه اسکلروز گلومرولی کانونی و بیماران segmentaria.Si بیماری به موقع کلیه درمان نشود، FSGS می تواند نارسایی کلیه را تشدید عنوان gradual.En این مورد، پزشکان ممکن است از درمان با سلول های بنیادی نشان می دهد برای درمان واقعا FSGS.Es مشکل با این درمان؟

اول، شما باید به یاد داشته باشید اگر عملکرد کلیه خود را در بالا 30٪ باقی مانده است، انجام نمی سلول درمانی ساقه.

اگرچه سلول های بنیادی درمان در حال تبدیل شدن به طور گسترده تر در سال های اخیر استفاده می شود، هزینه های خود را هنوز هم بسیار بالا است و میزان موفقیت خود را به عنوان بالا به عنوان esperamos.Por نه بنابراین، اگر بیماران سطح عملکرد کلیه بالاتر از 30 درصد، برخی از داروهای بیماران ممکن است معکوس FSGS آسیب کلیه و آنها را مانند مردم عادی زندگی می کنند کمک کند.

در این وضعیت، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و درمان سلول های بنیادی دو خوب opciones.Micro چینی Osmotherapy پزشکی می تواند ادغام، تقسیم و حل کمپلکسهای ایمنی، سلول های کلیه محیط داخلی و آسیب دیده را ترمیم و نه تنظیم نکروزه، در حالی که سلول های بنیادی دارای برتری زیادی به درمان بیماری کلیوی ناشی از اختلالات سیستم ایمنی، از جمله تصفیه خون حمایت FSGS.Con و داروهای چینی، ایمونوتراپی کمپلکسهای ایمنی از بین بردن و درمان FSGS به طور مستقیم.

با این حال، اگر تا به FSGS به مرحله 4 یا مرحله نهایی پیشرفت، تنها با توجه به روش های فوق ممکن است به عنوان به سرعت کار نمی کند و obviamente.En این زمان، بیماران ممکن است در نظر بنیادی درمان همراه.

ساقه درمان سلول با استفاده از سلولهای بنیادی به سلولهای کلیه آسیب دیده و necróticas.Una هنگامی که این سلول های جدید جایگزین سلول های آسیب دیده کلیه به کار، FSGS می توان از raíz.Sin خطاب اما عوامل متعددی بر تمایز سلول های بنیادی، بنابراین بیماران باید این درمان در یک بیمارستان و حرفه ای در صورت لزوم کند.

در تعیین اینکه آیا به شرایط این درمان، شما می توانید از مشاوره آنلاین و یا از طریق ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com داشته باشد.





:: برچسب‌ها: FSGS است کوتاه اسکلروز گلومرولی, ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: